Iveco Daily 35S16
Rok produkcji samochodu ciężarowego: 2017
Układ jezdny: 4x2 tylny, pojedyncze koło 225/75/R16C
Moc i pojemność silnika: 160 KM, 2300ccm
Dopuszczalna masa całkowita: 3500 kg +3500kg przyczepa
Manualna skrzynia biegów 6+1
Systemy kontroli trakcji ESP9, ABD+EBD (tzw.: elektroniczna blokada mostu i napędów) zapewniają wyjazd z każdych warunków
Przebieg: 103000 km
Norma emisji spalin EURO 6, BEZ AD BLUE.
Wyposażenie:
- Sprężarka do klimatyzacji 170 cm3 (pojazdy Daily),
- Ławka pasażerów stała 2-osobowa z rozkładanym stolikiem, pasy bezpieczeństwa 3-punktowe,
- Układ wentylacji i ogrzewania kabiny z klimatyzacją automatyczną,
-Radio z MP3, sterowanie przy kierownicy, bluetooth, wejścia USB/AUX, zestaw głośnomówiący
- Otwarta półka centralna na desce rozdzieczej na dokumenty A4 i urządzenia mobilne z gniazdem ładowania USB,
- Kierownica z przyciskami obsługi wyświetlacza/radia/Bluetooth.
- Resory paraboliczne tylne wzmocnione o małym ugięciu dla modeli S,- dodatkowe pióro resora
- Pneumatyczne wspomaganie osi tylnej, poduszkami powietrznymi ze sterowanym ciśnieniem za pomocą wbudowanego kompresora
- ESR9= ABS, EBD, ASR, MSR, LAC,TSM,HRB,HFC, RMI&ROM, hill holder
ALUMINIOWA PLATFORMA DO MONTAŻU SZYB O WYMIARACH
3,7m x 2,1m
ŻURAW FASSI F40B.0.24
Charakterystyka żurawia:
- wersja CE – elektroniczny system zabezpieczenia przed przeciążeniem FX 200 zawierający:
- system prowadzący statystkę pracy żurawia,
- system ostrzegający operatora przed przeciążeniem żurawia oraz blokujący jego pracę w momencie przeciążenia,
- wizualny sygnalizator obciążenia żurawia w postaci dwóch diod LED 90% i 100%,- przycisk STOP,
- wielofunkcyjny rozdzielacz DANFOSS S200 z modułami elektrohydraulicznymi PVEA zwiększający szybkość i płynność pracy żurawia, przystosowany do dużych przepływów oleju, zamontowany przy podstawie żurawia,
- Sterowanie radiowe marki HBC z 6 manetkami (panel na zdjęciu może różnić się układem przycisków
- Sterowanie awaryjne z ziemi z jednej strony pojazdu, przycisk STOP,
- Obrót realizowany na listwie zębatej,
dolna cześć kolumny oraz jej podstawa wykonane z odlewu, umożliwiające przenoszenie większych naprężeń niż konstrukcje spawane, przekłada to się również na bardzo wysoki moment obrotowy kolumny,
- System MPES składający się z jednakowo mocnych, niezależnych siłowników połączonych szeregowo i zawór zwrotny oleju zwiększające szybkość wysuwu ramion teleskopowych,
- Całość wykonana ze szwedzkiej certyfikowanej stali STRENX dostarczanej przez firmę SSAB, charakteryzuje się ona bardzo dużą elastycznością zwiększającą wytrzymałość strukturalną elementów konstrukcji,
- Koncepcja FWD bazująca na ograniczeniu liczby spawów w konstrukcji żurawia, poprzez odpowiednie wygięcie elementów, co przekłada się na jej wytrzymałość,
- Liczne elementy odlewane w konstrukcji – większa precyzja wykonania, przenoszenie większych naprężeń niż spawane,
- Ergonomiczne rozmieszczenie kalamitek umożliwiających smarowanie przegubów i łożysk,
- Poziomice na kieszeniach belek podporowych,
- Zbiornik oleju wykonany z tworzywa odporny na korozję i uszkodzenia mechaniczne o pojemności 33 litrów zamontowany na żurawiu,
- Zestaw montażowy,
- Kolor RAL 3020.
- Sygnał dźwiękowy oraz wskaźnik wizualny w przypadku osiągnięcia maksymalnego udźwigu,
- Mechaniczny ogranicznik obrotu (ograniczenie obrotu do 270°)
- Katalog części zamiennych z dostępem poprzez stronę internetową,
- Zamki na wszystkich siłownikach podnoszących i siłownikach podpór żurawia,
- Wahliwe talerzyki podpór żurawia,
- Kolor RAL 3020,
- Ramię wysuwane ręcznie typ "P" o długości 1,30 m, masa 9 kg, - opcja
- Super extra szerokie belki podporowe wysuwane ręcznie o rozstawie 3900 mm,
- Czujniki na ramieniu wewnętrznym i podporach informujące o poprawnym złożeniu żurawia do transportu z panelem diodowym w kabinie kierowcy,
- Rozdzielacz proporcjonalny Danfoss z modułami elektronicznymi (5 sekcyjny - 1 sekcja sterowana ręcznie do podpór) przystosowany do pracy ze sterowaniem radiowym,
- Panel sterowania radiowego HBC Linus 6 (4+2 Funkcje), ładowarka do baterii, 2 baterie w zestawie, automatyczne przełączanie częstotliwości w przypadku zakłóceń, możliwość włączenia/wyłączenia silnika pojazdu i regulacji jego obrotów, uchwyt do paska